fuckin-kisses:

world-islove:

500daysofemily:

this is great because i bet that’s what they felt like. Like everything else in the world had stopped and it was just the two of them. So freaking cute i’m sad

I’m gonna fucking cry

I can’t wait for this to be me

fuckin-kisses:

world-islove:

500daysofemily:

this is great because i bet that’s what they felt like. Like everything else in the world had stopped and it was just the two of them. So freaking cute i’m sad

I’m gonna fucking cry

I can’t wait for this to be me

(via sail0rs-sail)


staystronghopeiscoming:

thegingerdirection:

ashtonskitty:

imintothebassist:

chillfford:

cuddlyhemming:

michaechu:

5sospunkrock:

strawharryashton:

overdoseattack:

asscheck:

theluckycloud:

distraction:


this is the arrow of destiny. reblog this and see what comes up next. this person/saying/thing will have something to do with your future

omfg i got a couple in bed god bless life

last time I reblogged this i got cereal so I can’t wait to see what I get this time

If u dont like jazz especially tfa jazz i dont like u

I got danielle and Phillippa Phan doodles….I’m a bit scared…

I got a great 2014 post yay.

I GOT LUKE HEMMINGS!

I got calum hood. Fine by me yas

I GOT MILEY CYRUS OMG

i got luke hemmings hA

i gOT MILEY CYRUS WOOOO

I got Lucas Hemmings fucKIN FUCK YEAH

I GOT 5SOS OMG

im gonna play with faries, grow angel wings, braid the hair of a mermaid. wow what a time to be alive

staystronghopeiscoming:

thegingerdirection:

ashtonskitty:

imintothebassist:

chillfford:

cuddlyhemming:

michaechu:

5sospunkrock:

strawharryashton:

overdoseattack:

asscheck:

theluckycloud:

distraction:

this is the arrow of destiny. reblog this and see what comes up next. this person/saying/thing will have something to do with your future

omfg i got a couple in bed god bless life

last time I reblogged this i got cereal so I can’t wait to see what I get this time

If u dont like jazz especially tfa jazz i dont like u

I got danielle and Phillippa Phan doodles….I’m a bit scared…

I got a great 2014 post yay.

I GOT LUKE HEMMINGS!

I got calum hood. Fine by me yas

I GOT MILEY CYRUS OMG

i got luke hemmings hA

i gOT MILEY CYRUS WOOOO

I got Lucas Hemmings fucKIN FUCK YEAH

I GOT 5SOS OMG

im gonna play with faries, grow angel wings, braid the hair of a mermaid. wow what a time to be alive

(via the-gr-eat-escape)







You felt the weight of the world
Fall off your shoulder
And to your favorite song
we sang along to the start of forever
And after all this time, I’m still into you

(via leashamariel)


chelseaalysse:

beccaliving:

mrsmelchiorgabor:

this is what heterophobia would look like if it was real. if you believe that heterophobia is a real thing that exists, please watch this because you will see that it simply doesn’t exist, that it never has and never will. 

tbh I think everyone should watch this anyway because it’s very clever and very powerful

I am sobbing

^ what she said






(via scinti-lla)